خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/10 - 14:21
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
متینیان خبر داد

وصول 20 هزار میلیارد ریال مرحله دوم آلایندگی نفت به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان خوزستان

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: با تلاش های مجمع نمایندگان استان 20 هزار میلیارد ریال از مرحله دوم آلایندگی نفت به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان خوزستان واریز شد.

ابراهیم متینیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده و همکاری و همراهی مجمع نمایندگان استان براساس دستورالعمل مرحله نخست اختصاص اعتبار حق آلایندگی به استان واریز شد که حدود۷۰ درصد این مبلغ به حساب شهرداری ها و ۳۰ درصد دیگر نیز به حساب دهیاری ها پرداخت شد.



وی افزود:همچنین در آینده ای نزدیک نیز پیگیری های لازم برای پرداخت مراحل بعدی حق آلایندگی استان خوزستان خواهیم بود که این اتفاق می تواند کمک شایانی در جهت رفع مشکلات زیرساختی شهرستان های استان کند.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: باید گفته شود با تلاش های مجمع نمایندگان استان 20 هزار میلیارد ریال از مرحله دوم آلایندگی نفت به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان خوزستان واریز شد.



متینیان عنوان کرد: اخذ این اعتبار می تواند در جهت رفع مشکلات فضاهای شهری شهرستان های حوزه انتخابیه کمک زیادی کند و امیدواریم که با همت همه مسئولان شهرستانی مشکلات در این زمینه برطرف شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 362712
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار