خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/23 - 14:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
اعظمی:

وزیر صمت این هفته به استان کرمان سفر می‌کند

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، از سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان کرمان برای افتتاح و کلنگ‌زنی تعدادی از پروژه‌های شمال و جنوب این استان خبر داد.

ذبیح الله اعظمی ساردوئی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن اعلام خبر سفر پایان هفته وزیر صمت به استان کرمان در تشریح جزییات آن، گفت: کرمان بهشت معادن است و جنوب این استان قطب کشاورزی محسوب می‌شود، همچنین کشاورزان شمال استان نیز به تولید تک محصولاتی همچون پسته و خرما می‌پردازند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این دوره از مجلس تعداد زیادی از پروژه‌های نیمه تمام این استان تکمیل شده و به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسیدند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: این هفته وزیر صنعت، معدن و تجارت سفری 2 روزه به شمال و جنوب استان کرمان دارد که در این مدت تعدادی از پروژه‌های استان افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهند شد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تعدادی از پروژه‌های حوزه انتخابیه خود که با حضور وزیر صمت افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهند شد، یادآور شد: افتتاح بخش تغلیظ یا فلوتاسیون معدن سنگ آهن ساردویه، کلنگ‌زنی کارخانه لاستیک جیرفت و تعدادی از معادن پهنه‌های معدنی ساردویه و جبال بارز، کلنگ‌زنی خط برق فشار قوی جیرفت-ساردویه که پروژه‌ای است که دو وزارتخانه صمت و نیرو هزینه‌ای بالغ بر هزار میلیارد تومان برای اجرای آن را به طور مساوی تقبل کرده‌اند از جمله برنامه‌هایی است که در دستورکار سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است./

پایان پیام

  • کد خبر : 378298
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار