خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/23 - 12:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین زهی:

وزارت نیرو مشکل تامین آب شرب خاش را برطرف کند

نماینده مردم خاش در مجلس گفت: شهرهای حوزه انتخابیه دچار بحران آب هستند و این موضوع نیز در فصل زمستان هم مشهود است البته ناگفته نماند که وزارت نیرو سالهاست وعده رفع این مشکل را داده است ولی تاکنون اقدام مطلوبی در این رابطه صورت نگرفته است.

حسین اسماعیل زهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه دچار بحران آب است اظهار کرد: شهرهای حوزه انتخابیه دچار بحران آب هستند و این موضوع نیز در فصل زمستان هم مشهود است البته ناگفته نماند که وزارت نیرو سالهاست وعده رفع این مشکل را داده است ولی تاکنون اقدام مطلوبی در این رابطه صورت نگرفته است. 

وی افزود: برای حل مشکل آب شرب شهرستان های حوزه انتخابیه وزارت نیرو باید پای کار بیاید تا این مشکل برطرف شود همچنین مسئولان استانی هم این موضوع را بایستی در اولویت قرار دهند.

نماینده مردم خاش، میر جاوه، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس عنوان کرد: شهرستان خاش  و دیگر شهرهای حوزه انتخابیه با تنش شدید آبی مواجه هستند و باید برای حل این موضوع چاره اندیشی شود اگر تدبیری در این رابطه صورت نگیرد در فصل تابستان هم با بحران مواجه خواهیم شد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: امیدوارم وزارت نیرو اعتبار لازم جهت اجرای پروژه انتقال آب به خاش را تخصیص دهد تا این مشکل برطرف شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین باید گفته شود طرح جهاد آبرسانی در حوزه انتخابیه تعطیل شده است که وزارت نیرو باید در این رابطه نیز اقدامات لازم را انجام دهد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378288
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار