خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/27 - 12:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
اسماعیل زهی:

وزارت نفت اعتبارات تعیین شده از محل مسئولیت های اجتماعی را برای خاش اختصاص دهد

نماینده مردم خاش در مجلس گفت: در بحث مسئولیت های اجتماعی هم وزارت نفت به تعهدات خود عمل نکرد و قرار بر این بود که 4 میلیارد برای ساخت سالن ورزشی و 10 میلیارد هم برای ساخت دبیرستان تیزهوشان اختصاص یابد اما هیچ کدام تحقق پیدا نکرده است.

حسین اسماعیل زهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عملکرد وزیر نفت به دلیل عدم انجام تعهدات خود برای حوزه انتخابیه گفت: وزیر نفت قول داده که عملیات گازرسانی به حوزه انتخابیه به اتمام برسد اما متاسفانه این وعده عملی نشده است.

وی افزود: همچنین در موضوع سوخت هم حوزه انتخابیه ام سهمیه بندی شده است در صورتی که نیازی به این موضوع نبوده است چرا که جایگاه های سوخت ما دارای کد هستند و این اتفاق نمی افتد که همین موضوع باعث گله مندی شده است.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با توجه به اینکه گازرسانی به حوزه انتخابیه انجام نشده است مردم همچنان از کپسول های گاز استفاده می کنند و برای دریافت یک کپسول باید چندین ساعت در صف بمانند.

نماینده مردم خاش در مجلس عنوان کرد: این موضوع باید گفته شود که حوزه انتخابیه ام سردترین نقطه سیستان و بلوچستان است اما گازرسانی انجام نشد و تعداد کپسول ها هم افزایش پیدا نکرد.

اسماعیل زهی اظهار کرد: در بحث مسئولیت های اجتماعی هم وزارت نفت به تعهدات خود عمل نکرد و قرار بر این بود که 4 میلیارد برای ساخت سالن ورزشی و 10 میلیارد هم برای ساخت دبیرستان تیزهوشان اختصاص یابد اما هیچ کدام تحقق پیدا نکرده است./

پاین پیام

  • کد خبر : 377203
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار