خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/19 - 14:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فاضلی:

وزارت بهداشت نگاه ویژه ای برای حل مشکلات بهداشت و درمان سراوان داشته باشد

نماینده مردم سراوان در مجلس گفت: در شهرستان سراوان دستگاه ام آر آی وجود نداشت که مردم برای انجام ام آر آی باید به مرکز استان می رفتند اما خوشبختانه در حال حاضر این دستگاه مستقر شده و اکنون به بیماران خدمات ارائه می دهد.

ملک فاضلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: بهداشت و درمان سراوان در دهه 60 روبه رشد شد اما پس از آن این موضوع متوقف شده بود ولی در این چهار سال گذشته تلاش هایی برای ارتقا شاخصه های بهداشت و درمان حوزه انتخابیه انجام گرفت و توانستیم گام هایی را در این رابطه برداریم.

وی افزود: در شهرستان سراوان دستگاه ام آر آی وجود نداشت که مردم برای انجام ام آر آی باید به مرکز استان می رفتند اما خوشبختانه در حال حاضر این دستگاه مستقر شده و اکنون به بیماران خدمات ارائه می دهد.

نماینده مردم سراوان در مجلس گفت: در بحث ساخت بیمارستان نیز تلاش هایی صورت پذیرفت و خوشبختانه بیمارستان ایرانمهر به بهره برداری رسید و همچنین بیمارستان رازی هم که در گذشته کار ساخت آن شروع شده بود به بهره برداری رسید و در حال حاضر نیز خدمات پزشکی در این بیمارستان با تجهیزات کامل به مردم حوزه انتخابیه ارائه می شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: چندین پزشک متخصص نیز به بیمارستان های حوزه انتخابیه اضافه شد و اکنون 50 پزشک متخصص در بیمارستان های سراوان در حال طبابت هستند.

فاضلی عنوان کرد: همچنین بیمارستان سیب سوران هم آماده بهره برداری است که امیدوارم در هفته های آتی این مهم انجام گیرد و خوشبختانه موافقت اصولی احداث دانشکده علوم پزشکی در سروان اخذ شده است با همه این اتفاقات مثبتی که در حوزه انتخابیه رقم خورده است اما انتظار می رود وزارت بهداشت نگاه ویژه ای برای حل موضوعات بهداشت و درمان سراوان داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376910
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار