خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 13:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سنگدوینی مطرح کرد:

وزارت بهداشت تجهیزات پزشکی لازم را برای بیمارستان های گرگان اختصاص دهد

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت:

رمضانعلی سنگدوینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با تلاش های صورت گرفته چندین خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت در حوزه انتخابیه ساخته شده و یا اینکه در حال ساخت هستند که این اتفاق مطلوبی در بخش بهداشت و درمان است. البته برخی از بیمارستان ها هم در گرگان در حال تکمیل هستند.

وی  افزود: مشکل بیمارستان های حوزه انتخابیه کمبود تخت بیمارستانی است که اگر وزارت بهداشت اعتبار لازم را برای تکمیل بیمارستان های در حال ساخت در نظر بگیرد این مشکل تا حدود زیادی برطرف می شود که امیدواریم وزارت بهداشت در اسرع وقت این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد تا مشکل بخش سلامت حوزه انتخابیه برطرف شود.

سنگدوینی عنوان کرد: در بخش راه نیز پس از نشست هایی که با مسئولان وزارتخانه داشتیم اعتباراتی اخذ شد و مشکل محورهای مواصلاتی تا حدودی مرتفع شدند اما ناکافی است که باید با در نظر گرفتن اعتبارات لازم مشکلات مربوط به راه های مواصلاتی را برطرف کرد که با این اقدام تصادفات جاده ای در استان کاهش می یابد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در چهار سال گذشته توانستیم بخشی از واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل را راه اندازی کنیم که این کار با اهتمام ویژه ای صورت گرفت و وزارت صمت هم مساعدت های لازم را در این رابطه داشتند. /

پایان پیام

  • کد خبر : 379560
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار