خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 10:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی,استان ها
باقری:

وجهه مردمی و ساده زیستی آیت الله آل هاشم مایه امیدواری مردم آذربایجان شده بود

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: آیت الله آل هاشم پس از آنکه به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی منصوب شده اند وجهه مردمی و ساده زیستی ایشان مایه امیدواری برای مردم منطقه شده بود.

محمد باقری بناب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور، وزیر امورخارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز و استاندار این استان و همچنین خلبانان و دیگر افراد در این حادثه گفت: آقای آل هاشم پس از آنکه به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی منصوب شده اند وجهه مردمی و ساده زیستی ایشان مایه امیدواری برای مردم منطقه شده بود.

وی افزود: ایشان برای همه جریانات سیاسی و مردم الحق و الانصاف یک تکیه گاهی شده بود و در حقیقت باید گفته شود شخصیت ایشان پویا و فعال بود چرا که اکثر مواقع در میان مردم حضور داشت و همه مردم را با روی خوش می پذیرفت و پاسخگوی آنها بود.

نماینده مردم بناب در مجلس عنوان کرد: آیت الله آل هاشم همیشه در دسترس مردم بود و حتی تماس تلفنی مردم را هم بی پاسخ نمی گذاشت و پیگیر مسائل و موضوعات آنها می شد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: بدون رودربایستی باید گفته شود که آیت الله آل هاشم پدر معنوی مردم منطقه بود و حتی آنهایی که با جمهوری اسلامی هم زاویه داشتند را جذب کرده بود و با ورود ایشان به تبریز امیدواری خاصی برای مردم ایجاد شد و امیدواریم امام جمعه بعدی نیز خصوصیات اخلاقی ایشان را داشته باشند تا بجای خالی ایشان پر شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 378710
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار