خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/22 - 13:54
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
ورناصری:

واگذاری منازل کارگری شرکت نفت مسجدسلیمان ساماندهی شد/ مشکلات مالی تیم نفت مسجدسلیمان پیگیری شد

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ساماندهی توسعه نیروی انسانی و همچنین واگذاری منازل کارگری شرکت نفت مسجدسلیمان و گفت: احداث هنرستان و آموزشگاه‌ها در جهت تقویت نیروی متخصص صنعت نفت مسجدسلیمان ضروری است.

ورناصری

علیرضا ورناصری نماینده مردم شهرستان‌های در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه، گفت: طی چند روز گذشته دیداری با خجسته مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران داشتیم و مقرر شد اجرا و تکمیل پروژه های مسئولیت اجتماعی وزارت نفت از مطالبه به حق مردم اجرایی شود و همچنین قرار شد وزارتخانه نسبت به تعهدات خود در این چهار شهرستان پایبند باشد.

سرانه‌های ورزشی و امکانات تفریحی منطقه حوزه انتخابیه پایین است

نماینده مردم شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پایین بودن سرانه‌های ورزشی و امکانات تفریحی منطقه حوزه انتخابیه، افزود: تیم نفت مسجدسلیمان تنها دلگرمی جوانان غیور این منطقه است، با توجه به اینکه تیم مذکور در آستانه صعود به لیگ برتر است بنابراین مرتفع نمودن مشکلات مالی، مدیریتی، احداث استادیوم اختصاصی نفت و باشگاه‌های ورزشی در سایر رشته‌ها توجه ویژه وزارت نفت را می‌طلبد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیازمند نیرو است

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان باید نسبت به جذب نیروی انسانی مورد نیاز اقدام کند، خاطرنشان کرد:احداث پتروپالایش مسجدسلیمان و شهرک های شیمیایی لالی، هفتکل و اندیکا بیش از ده هزار نفر اشتغال پایدار به دنبال دارد.

وی به ساماندهی توسعه نیروی انسانی و همچنین واگذاری منازل کارگری شرکت نفت مسجدسلیمان تاکید کرد و  ادامه داد: احداث هنرستان و آموزشگاه‌ها درجهت تقویت نیروی متخصص صنعت نفت مسجدسلیمان ضروری است، از طرفی با گذشت ۲۰ سال ساماندهی و جمع آوری گازهای فلر همچنان عملیاتی نشده است.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمع آوری گازهای فلر که چندین برابر فاز پارس جنوبی را می‌سوزاند، تصریح کرد: با توجه به ارزش بالای گازهای مشعل و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی حضور بخش خصوصی جهت تعریف پروژه‌های نو فلرینگ برای کشور و استان به اتمام نرسیده است.

ورناصری به پیگیری جدی طرح توسعه یال شمالی به عنوان منطقه بکر نفتی اشاره و خاطر نشان کرد: احداث مسجد جامع شهرستان لالی از جمله مسئولیت‌های وزارت نفت است./

پایان پیام

  • کد خبر : 378234
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار