خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/24 - 15:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فلاحی در دیدار با مسئولان کمیته‌های ۲۳ گانه کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان:

نمایندگان مجلس توجه ویژه ای به حوزه ایثار و شهادت را دارند

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مسئولان کمیته‌های ۲۳ گانه کنگره ملی هشت هزار شهید استان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نهایت توجه به حوزه ایثار و شهادت را دارند و هرگونه کمکی که در توان آنها باشد دریغ نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مسئولان کمیته‌های ۲۳ گانه کنگره ملی هشت هزار شهید استان گفت: شهدا سرمایه‌های ما هستند که در دنیا نظیر ندارند و در هیچ کجای دنیا برای جهان معاصر نمونه آنها پیدا نمی‌شود.



وی با بیان اینکه شهدا قهرمانانی هستند که برای حفظ این کشور تلاش کردند،افزود: برخی از کشورها در ساخت قهرمانان خود تلاش می‌کنند تا به عنوان یک اسطوره به نسل‌های آینده معرفی کنند.



این نماینده مجلس  در دوره یازدهم ادامه داد: نسل امروز باید بداند که ما در هشت سال دفاع مقدس فرماندهان و رزمندگانی داشتیم که با وجود سن پایین دست به اقدامات بزرگ زدند که گاهی باور آن سخت است اما حقیقت دارد زیرا اینها ارتش کلاسیک صدام را زمین‌گیر کردند.



فلاحی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت شهدا باعث تعجب جهانیان شده است اظهار داشت: نسل جدید باید براساس این الگوها تربیت شوند به خصوص در شرایط امروز که الگوهای گمراه‌کننده فراوانی در فضای مجازی به نوجوانان ما ارائه دادند تا حاصل آن یک جامعه ناکارآمد باشد.



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: هر کدام از شهدای ما می‌توانستند یک مدیر موفق باشند و یک کشور اداره کنند که نباید به فراموشی سپرد لذا با برگزاری کنگره‌ای در سطح ملی می‌توان از فراموشی این ظرفیت با ارزش کشورمان حفظ و صیانت کرد.



وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نهایت توجه به حوزه ایثار و شهادت را دارند و هرگونه کمکی که در توان آنها باشد دریغ نخواهند کرد.



فلاحی خاطرنشان کرد: پیام کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان این است که ذخایر با ارزش و قابل ارائه‌ای چون شهدا داریم که می‌توانند سعادت دنیا و آخرت نسل جوان را تامین کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 363412
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار