خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/05 - 15:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین زاده:

منطقه مهرآباد و روستاهای لارستان مجهز به ۳۰ برج‌ نور می‌شوند

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید خود از روستای مهرآباد و روستاهای اطراف گفت: مهرآباد و روستاهای لارستان مجهز به ۳۰ برج‌ نور می‌شوند.

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری  خانه ملت  با اشاره به حضور خود و فرماندار لارستان در مهرآباد و روستاهای لارستان، گفت: در این بازدید از بخشدار مرکزی، شورای اداری در روستای مهرآباد حضور پیدا به عمل آورده شد و به بررسی مسائل و مشکلات مردم آن روستا پرداخته شد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی افزود: ورودی روستا مشکل برج نور داشت که با پیگیری‌های صورت گرفته و کار اجرایی خواسته شده از فرماندار و رئیس اداره برق لارستان، از توانیر مجوز ایجاد ۳۰ برج نور در روستاهای لارستان از جمله مهرآباد دریافت شد.

وی ادامه داد: تقویت آنتن‌دهی تلفن‌های همراه نیز یکی دیگر از مشکلات مطرح شده بود که مجوز خرید دستگاه مورد نیاز دریافت شده و در آینده نزدیک انجام خواهد شد. تکمیل ساخت مسجد و خانه عالم و تجهیز مدرسه روستا نیز از دیگر درخواست‌های مردم بود‌.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس اضافه کرد: مشکل آب شرب روستای مهرآباد نیز برطرف شده و طرح هادی این روستا در حال بازنگری است که امیدواریم با اجرایی شدن این موارد شاهد تحول در روستا و منطقه باشیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 372116
مریم مهرگان
خبرنگار

مریم مهرگان

آخرین اخبار