خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/11 - 15:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
خدابخشی:

مفقود شدن 3 نفر در الیگودرز به دلیل سقوط گرگر در رودخانه/ وزارت راه و شهرسازی باید پاسخگو باشد

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزارت راه و شهرسازی و عدم اجرای مصوبه رئیس جمهور برای اداره راهداری انتقاد کرد.

محمد خدابخشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به وقوع حادثه ای در حوزه انتخابیه اش و مفقود شدن سه نفر توضیح داد: مردم اهالی روستای سرتنگ برزه برای عبور از رودخانه مجبور به استفاده از گرگر هستند که ساعتی قبل برای تعدادی از اهالی این منطقه حادثه ای رخ داد.



نمایند مردم الیگودرز در مجلس ادامه داد: به دلیل پاره شدن کابل گرگر(وسیله ای برای عبور معلق از روی رودخانه) 5 نفر از هالی به رودخانه سقوط کردند که به دنبال این اتفاق سه نفر مفقود و 2 نفر نجات پیدا کردند.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت راه و شهرسازی و سازمان استخدامی کشور تاکید کرد: با وجود مصوبه رئیس جمهور برای ارتقای اداره راهداری، هنوز شاهد اقدام اجرایی نبوده ایم.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت، بر اساس گزارشات رسیده از منطقه ززوماهرو ساعتی قبل در روستای سرتنگ برزه به دلیل بریدن سیم و سقوط گرگر که حامل ۵ نفر از اهالی این منطقه برای گذر از رودخانه بود، متاسفانه ۳ نفر شامل یک مرد ۵۷ ساله، یک زن ۴۰ ساله و یک کودک مفقود گردیده و ۲ نفر نیز نجات پیدا کرده اند./



پایان پیام

  • کد خبر : 356551
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار