خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/29 - 17:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سنگدوینی:

مشکل گردشگری خلیج گرگان و آشوراده بعد از 25 سال حل شد/ ضرورت برنامه‌ریزی برای پمپاژ آب خلیج گرگان

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس، با بیان اینکه مشکل گردشگری خلیج گرگان و آشوراده بعد از 25 سال حل شد تاکید کرد که البته هنوز طرح خلیج گرگان کامل نشده است و حتما باید برای پمپاژ آب آن هم برنامه‌ریزی شود.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به مشکلاتی که در رابطه با وضعیت خلیج گرگان وجود دارد، گفت: خلیج گرگان و آشوراده از اولین مکان‌هایی بودند که رییس جمهور در سفر اول خود به استان گلستان وارد آنها شدند و براساس مصوبه این سفرمشکل گردشگری در آنها بعد از 25 سال حل شد.



نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته خلیج گرگان در حال خشک شدن بود و ریزگردها به آن وارد شده بودند و برای سایر استان‌های شمالی و استان خراسان شمالی هم احتمال اینکه دچار این مشکل شوند، وجود داشت.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در نهایت با مبلغ بیش از 500 میلیارد تومان هزینه خلیج گرگان بازگشایی شد و حدود 70 سانتی متر آب آن بالا آمد اما هنوز این طرح کامل نشده است و حتما باید برای پمپاژ آب آن هم برنامه‌ریزی شود.



عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تله کابین گرگان نیز که بعد از تله کابین علی‌آباد دومین تله کابین استان گرگان است که با حضور رییس محترم جمهور افتتاح می‌شود و قطعا نقش موثری در ایجاد اشتغال در این منطقه خواهد داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 373434
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم