خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/23 - 13:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی:

مشکل کمبود سرانه ورزش، آموزش و بهداشت در چهارباغ باید مرتفع شود

نماینده مردم ساوجلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه کمبود سرانه‌هایی چون ورزش، آموزش و بهداشت سبب شده تا مردم شریف این شهرستان دچار زحمت شوند، گفت: مشکل کمبود سرانه ها در چهارباغ باید مرتفع شود.

علی حدادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به پیگیری مشکلات زیرساختی شهرستان چهارباغ گفت: جذب اعتبار یکی از مسئولیت‌های مهم مسئولین دستگاه‌های اجرایی است اما متأسفانه برخی مدیران کل استان در انجام این مهم کوتاهی می‌کنند لذا باید از فرصت باقی مانده و پیش از بازگشت به خزانه برای اخذ آن اقدام کنند.

نماینده مردم ساوجلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود برخی سرانه‌ها و زیرساخت‌های اساسی در این شهرستان، گفت: کمبود سرانه‌هایی چون ورزش، آموزش و بهداشت سبب شده تا مردم شریف این شهرستان دچار زحمت شوند.

وی  به لزوم تکمیل و ادامه‌ی پروژه جاده‌ی سهیلیه به سمت زعفرانیه و اتصال به ضلع جنوبی شهرستان چهارباغ تأکید کرد و گفت: هندسی محور مهم جاده کمالشهر تا هشتگرد باید اصلاح شود چراکه این جاده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در کاهش ترافیک اثربخش خواهد بود.

حدادی ادامه داد: با توجه به افزایش ۲۱ درصدی بودجه و اعتبار شهرستان چهارباغ نسبت به سال گذشته ضروری است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به افزایش بودجه این شهرستان و جبران عقب ماندگی ها اقدام کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380522
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار