خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/20 - 13:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
میرتاج الدینی:

مشکل کم آبی تبریز با برنامه ریزی صحیح برطرف می شود

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مشکل کم آبی تبریز با برنامه ریزی صحیح برطرف می شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی با حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی با اشاره به تعیین تکلیف متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی در برنامه هفتم توسعه، گفت: رییس مجلس، رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این خصوص نشستی داشتند و توافقات لازم شده است، به این ترتیب مسیری برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان فراهم می شود.



وی با اعلام اینکه بودجه سال ۱۴۰۳ کشور نخستین بودجه ۲ مرحله ای دولت است، گفت: ابتدا کلیات بودجه به مجلس ارائه می شود و پس از بررسی مجلس، بر اساس کلیات و سقف، بودجه دوم ارائه می شود.



نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در خانه ملت همچنین با اشاره به مشکلات کم آبی تابستان امسال در شهر تبریز گفت: اساسی ترین راهکار برای رفع این مشکل انتقال آب ارس است که به همت قرارگاه خاتم در حال اجراست و با بهره برداری از این طرح مشکل تبریز برای حداقل ۲۰ سال رفع می شود.



 میرتاج الدینی با اشاره به کاهش آب سد نهند و کمبود آب تبریز به خصوص در ماه شهریور امسال گفت: با برنامه های میان مدت و کوتاه مدت همچون حفر ۶۰ حلقه چاه این مشکل مدیریت شد اما به لحاظ کاهش بارش ها ، مدیریت مصرف عمومی ضروری است ./



پایان پیام

  • کد خبر : 371282
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار