خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/27 - 14:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
کعب عمیر:

مشکل اختصاص بن کارت به کارکنان پیمانکاری وزارت نفت برطرف شد

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: طی نشستی با مددی‌ معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت مشکل اختصاص بن کارت به نیروهای پیمانکاری وزارت نفت برطرف شد.

محمد کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به دیدار خود با معاون وزیر نفت اشاره کرد و گفت: صنعت نفت قدیمی‌ترین صنعت و پایه‌گذار توسعه صنعتی کشور است، این صنعت از ابتدای فعالیت خود، نقش اساسی و کلیدی در اقتصاد ایران داشته است و این نقش کماکان تداوم دارد، این صنعت سبب رونق کسب‌وکار و خروج از رکود اقتصادی می‌شود.

نماینده شوش و کرخه، نیروی انسانی نقش مهم و اصلی در این زمینه دارد که با توجه به سختی کار و طاقت‌فرسا بودن آن به‌ویژه در بخش‌های عملیاتی و فعالیت در مناطق گرمسیر کشور باید مورد توجه قرار گیرند تا انگیزه و انرژی لازم را برای انجام کار داشته باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه به سرمایه‌های انسانی در شرکت ملی نفت ایران و لزوم رفع مشکلات کارکنان، افزود: تزریق روحیه و ایجاد شور، نشاط و انگیزه برای کارکنان باید به‌طور جدی در دستور کار قرار گیرد، یکی از این موارد ایجاد عدالت در توزیع منابع است.

کعب عمیر تصریح کرد: معاون منابع انسانی وزارت نفت سال گذشته اعلام کرد که بن‌کارت به کارکنان پیمانکاری تعلق می‌گیرد، اما با گذشت بیش از پنج ماه هنوز این وعده محقق نشده است.

وی به پیگیری‌‌ ها در خصوص اختصاص بن کارت به کارکنان پیمانکاری اشاره کرد و گفت: بخش عظیمی از فعالیت‌های سخت و طاقت‌فرسا در مناطق مختلف بر دوش کارکنان پیمانکاری است برای حل مشکل بن کارت این کارکنان نشستی با معاون وزیر نفت برگزار شد.

کعب عمیر می گوید: طی نشستی با مددی‌ معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت پیگیر اختصاص بن کارت به کارکنان پیمانکاری شدم که با دستور معاون وزیر این مشکل برطرف شد.

نماینده مردم شوش و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پس از دستور کتبی معاون وزیر نفت در خصوص اختصاص بن کارت به کارکنان پیمانکاری ایشان قول دادند که هرچه سریعتر این موضوع اجرایی شود./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 379628
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار