خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/27 - 11:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین‌زهی:

مردم خاش هفته گذشته را بدون آب سپری کردند/ضرورت عزم جدی وزارت نیرو برای آبرسانی به مردم این منطقه

نماینده مردم خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت آباد و کورین در مجلس، ضمن ابراز تاسف از وجود تنش شدید آبی در استان سیستان و بلوچستان به ویژه مردم خاش که هفته گذشته را بدون آب گذراندند از وزارت نیرو خواست تا عزم جدی برای آبرسانی به این منطقه داشته باشد.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکل تنش آبی شدید در حوزه انتخابیه خود، گفت: متاسفانه استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهر خاش که دارای100 هزار نفر جمعیت است حتی از ابتدای سال جدید نیز با مشکل تنش آبی شدید مواجه بوده است.

نماینده مردم خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: البته اجرای طرح جهاد آبرسانی جای تقدیر و تشکر دارد اما متاسفانه اجرای این طرح به کندی پیش می‌رود به همین دلیل در شهر خاش سه چهارم جمعیت فاقد آب هستند.

این نماینده مردم درمجلس یازدهم، یادآور شد: مردم خاش هفته گذشته آب نداشتند و ناچار بودند مسیر طولانی را برای تامین آب مورد نیاز خود تا دیگر شهرها طی کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون ضرورت دارد که وزارت نیرو عزم جدی برای آبرسانی به مردم استان سیستان و بلوچستان بخصوص شهر خاش داشته باشد چراکه تامین آب یکی از عوامل مهم ماندگاری جمعیت در این استان است که در شرایط کنونی به یک چالش جدی برای مردم این منطقه تبدیل شده است./

پایان پیام 

  • کد خبر : 377197
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار