خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/24 - 13:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
گلرو در نشست قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان:

مدیریت منابع داخلی یکی از چالش‌های مدیریت کشور است

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه درمجلس در نشست قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان گفت: مدیریت منابع داخلی یکی از چالش‌های مدیریت کشور است و در این زمینه ضرورت دارد ساختار بودجه اصلاح شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان درمجلس شورای اسلامی در نشست قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان با حضور سردار جمال الدین آبرومند دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) کشور در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری گفت: مدیریت منابع داخلی یکی از چالش‌های مدیریت کشور است و در این زمینه ضرورت دارد ساختار بودجه اصلاح شود.



وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در حوزه اصلاح ساختار بودجه ورود جدی داشته و این مساله را به سمت محرومیت‌زدایی سوق داده است، تاکید کرد: در بحث منابع مالی در کشور کمبود و محدودیتی نداریم.



وی با بیان اینکه همه نعمت های خدادادی در ایران اسلامی وجود دارد، بیان کرد: بحث توسعه کشور به‌ویژه در حوزه دانش‌بنیان همواره مورد تاکید بوده است.



نماینده مردم  سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اخلاص در عمل، پیگیری در امور، توجه به امر عدالت‌محوری و کار جهادی بر پایه دانش‌بنیان، در راستای افزایش بهره‌وری، باید به صورت ویژه مورد توجه باشد.



وی ادامه داد: منابع مالی و بیت المال امانتی است که مسئولان باید در خصوص مدیریت آن توجه جدی داشته باشند.



نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: محرومیت در استان سمنان از میامی و شاهرود و بیارجمند تا گرمسار گسترده است و متمرکز نیست و امید می رود با همت سپاه‌پاسداران و با استفاده از منابعی که امانت در اختیار مسوولان قرار دارد، اقدامات محرومیت‌زدایی در دستور کار باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 363395
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار