خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/12 - 12:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رحیمی مظفری خبر داد؛

مدرسه ۱۲ کلاسه شهر اکبرآباد کوار به بهره‌برداری رسید

با پیگیری نماینده مردم کوار، خرامه و سروستان در مجلس و با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس نوسازی مدارس کشور مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه متوسطه اول شهر اکبرآباد کوار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالعلی رحیمی مظفری درباره پروژه مدرسه 12 کلاسه دخترانه، گفت: این پروژه در سفر معاون پیشین وزیر آموزش و پرورش به شهرستان کوار تصویب شد و بخشی از اعتبارات آن نیز تخصیص یافت.



رحیمی مظفری افزود: هزینه ساخت اسکلت این مدرسه توسط خیرین شهر اکبرآباد تامین شد و بعد از آن با توجه به اینکه احداث این مدرسه یکی از پروژه های اولویت دار بود، اتمام آن در دستور کار سازمان تجهیز و نوسازی مدارس قرار گرفت.



وی همچنین اضافه کرد: در مجموع این آموزشگاه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان با مشارکت خیرین اکبرآباد، بنیاد برکت و ساطمان تجهیز و نوسازی مدارس استان فارس ساخته و در اختیار آموزش و پرورش این شهرستان قرار گرفت.



شهرک تخصصی آجر در کوار احداث می شود



بنابراین گزارش با پیشنهاد نماینده مردم شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی و موافقت وزارت صمت شهرک تخصصی آجر در کوار احداث می شود.



عبدالعلی رحیمی مظفری در این باره گفت: با توجه به وجود معادن ارزشمند خاک رس در شهرهای طسوج و روستاهای محمودآباد شهرستان کوار و تامین بخشی از آجر مورد نیاز پنج استان کشور در این شهرستان، پیشنهاد احداث شهرک تخصصی آجر به سازمان ایمیدرو (وابسته به وزارت صمت) ارائه شد.



رحیمی مظفری افزود: با احداث شهرک تخصصی آجر، علاوه‌بر تغییر مدیریت و روش های سنتی به مدرن می توان با چشم انداز مدیریت انرژی، مصالح با دوام و استاندارد، تولید کرد.



وی در پایان گفت: این ‌پیشنهاد مورد تایید و تاکید مدیرعامل ایمیدرو قرار گرفته و هم اکنون مقدمات دریافت مجوز و انتخاب مشاور طرح، در دست پیگیری است./



پایان پیام

  • کد خبر : 360971
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار