خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/20 - 16:29
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : استان ها
جراره مطرح کرد:

لزوم برنامه‌ ریزی‌ برای ساخت سالن های ورزشی ویژه بانوان استان هرمزگان

نماینده مردم بندرعباس،قشم،بندرخمیر،حاجی آباد و بوموسی در مجلس در دیدار با مدیرعامل پالایش نفت بندرعباس از قول‌های مساعد اخذ شده درخصوص تجهیز و آماده‌سازی اماکن ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان،خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛فاطمه جراره و احمد مرادی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرداری سرگز با اعضاء شورا، شهردار، برخی اعضا شوراهای روستاهای بخش احمدی و نماینده شورای شهرستان حاجی آباد در شورای استان دیدار و ضمن شنیدن گزارشات و مشکلات مطرح شده راهکارهای مناسب را ارائه و پیگیری نمودند.

موضوع حل مشکل جاده مواصلاتی،کمبود ماشین آلات خدمات رسان شهری مخصوصا آتش نشانی، تکیه شهرداری بر درآمدهای پایدار مانند ارزش افزوده با توجه به کمبود بودجه‌های دیگر و برنامه ریزی صحیح برای هزینه کرد آن مورد تاکید قرار گرفت.ضمنا مقررشد موضوع میزان مالیات ارزش افزوده با توجه به جمعیت و شرایط شهرهای یکسان مورد بررسی قرار گیرد تا حقی از شهرداری سرگز ضایع نشود.

حضور در پالایشگاه نفت خلیج فارس، بررسی عملکرد و پیگیری امور

فاطمه جراره در دیدار مدیر عامل و معاونان مجموعه، ضمن بررسی گزارش عملکرد و شنیدن مشکلات، امور استانی مرتبط با پالایشگاه از جمله اشتغال و مسئولیت‌های اجتماعی را پیگیری کرد.

در دیدار فاطمه جراره نماینده مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل و معاونین پالایشگاه نفت خلیج فارس، گزارش عملکرد مجموعه، راهکارها و برنامه‌های توسعه، مشکلات،جایگاه پالایشگاه با توجه به تامین 40 درصد بنزین در کشور و گزارش پیشرفت فیزیکی بیمارستان 264 تخت‌خوابی از محل مسیولیت‌های اجتماعی ارائه شد.

جراره نیز بر پیگیری رفع مشکلات مجموعه‌ در استان و مرکز، ناترازی انرژی و راهکارهای حل آن، سهم بومیان در اشتغال 4 هزار نفری و لزوم برنامه ریزی آموزشی در آموزش پرورش و دانشگاها برای تربیت نیروی متخصص مورد نیاز در آینده،شفافیت هزینه کرد منابع مسئولیت‌های اجتماعی مخصوصا در ورزش و هدایت آن به سمت کارهای پایه‌ای و ورزشکاران بومی مخصوصاً بانوان، کاهش آلایندگی در منطقه و پرداخت حقوق واقعی استان در این زمینه تاکید کرد.

بازدید از شرکت فولاد هرمزگان برای بررسی عملکرد، مزایا و مشکلات مجموعه

فاطمه جراره به منظور بررسی عملکرد و مزایا، شنیدن مشکلات و همچنین بهره‌مندی از فرصت‌های صنایع برای رفع مشکلات استان از شرکت فولاد هرمزگان بازدید کرد.

نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از شرکت فودلاد هرمزگان و دیدار با مدیران مجموعه، گزارش عملکرد و مشکلات آنها را بررسی و در خصوص استفاده از نیروی‌های بومی منطقه، امنیت شغلی پرسنل، ناترازی انرژی و راهکارهای رفع آن، مسئولیت‌های اجتماعی و عوارض آلایندگی و لزوم بهرمند شدن استان از این منابع تاکید کرد.

ضمنا مقرر شد برخی هماهنگی‌های لازم برای بهره‌مند شدن مجموعه از قوانین و ارتباط بهتر وزارت صنایع با این مجتمع‌ها در مجمع نمایندگان استان بررسی و پیگیری شود.

بازدید از مجموعه ورزشی خلیج فارس و سالن فجر

فاطمه جراره پیرو جلسه با مدیر عامل پالایش نفت بندرعباس به منظور آماده سازی و تامین تجهیزات از مجتمع‌های ورزشی بازدید کرد.

نماینده مردم بندرعباس،قشم،بندرخمیر،حاجی آباد و بوموسی در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای با مدیر عامل پالایش نفت بندرعباس و قول‌های مساعد اخذ شده درخصوص تجهیز و آماده‌سازی اماکن ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، از مجموعه ورزشی خلیج فارس و سالن فجر بندرعباس به همراه مدیران ورزشی استان بازدید کرد.

مقرر شد تمهیدات لازم جهت برگزاری مسابقات ورزشی مخصوصا تیم‌های فوتبال استان در لیگ‌های مختلف انجام پذیرد،ضمنا تاکید شد برنامه‌ ریزی‌های لازم جهت ساخت سالن های ورزشی ویژه بانوان نیز در همه شهرهای استان صورت گیرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 383149
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار