خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/24 - 18:42
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
مبلغی مطرح کرد:

قول مساعد وزارت ورزش برای تامین زیرساخت های ورزشی کوهدشت و رومشکان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: برای رفع مشکل حوزه ورزش نیز اقداماتی انجام گرفته است اما کافی نبوده و اخیرا جلساتی با مسئولان وزارت ورزش برگزار کرده ام که قول مساعد داده اند در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که در حوزه انتخابیه انجام شده است گفت: در تلاش هستیم تا وزارت بهداشت اعتبار لازم جهت تکمیل بیمارستان در حال ساخت کوهدشت را تامین کند و امیدواریم که نهایت همکاری را داشته باشند.



نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای رفع مشکل حوزه ورزش نیز اقداماتی انجام گرفته است اما کافی نبوده و اخیرا جلساتی با مسئولان وزارت ورزش برگزار کرده ام که قول مساعد داده اند در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ناگفته نماند در بحث بهداشت مجوز احداث ساخت چند مرکز جامع سلامت اخذ و در حال ساخت هستند که این ها نیز به اعتبار نیاز دارند و امیدوارم دانشگاه علوم پزشکی اعتبار لازم را در این رابطه اختصاص دهد.



وی بیان کرد: با رایزنی هایی که انجام گرفت مقرر شد اعتباری هم برای بازسازی مدارس روستایی حوزه انتخابیه در نظر گرفته شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 373120
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم