خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/17 - 11:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فروردین:

فیروزآباد و فراشبند بالاترین ضریب محرومیت را در سطح استان فارس دارد/ضرورت تبدیل راه‌های مواصلاتی این منطقه به بزرگراه

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس، با بیان اینکه این منطقه بالاترین ضریب محرومیت را در سطح استان فارس دارد بر ضرورت تبدیل راه‌های مواصلاتی این محدوده به بزرگراه و در آینده به آزادراه تاکید کرد.

محمدمهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص بخشی از مشکلاتی که در حوزه انتخابیه‌اش وجود دارد، گفت: مشکل اصلی حوزه انتخابیه وسعت آن است که باعث شده نماینده این منطقه نتواند به تمام امور آن به راحتی رسیدگی کند، همچنین ما در سطح استان بالاترین ضریب محرومیت را داریم.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی، از وضعیت راه‌های مواصلاتی به عنوان مهمترین مشکل حوزه انتخابیه خود یاد کرد و افزود: از آنجا که منطقه پارس جنوبی از این مسیر عبور می‌کند همواره با بروز حوادث ترافیکی منجر به فوت مواجه هستیم و هرچند تلاش زیادی کردیم تا بخش‌هایی از این مسیر به بزرگراه تبدیل شود اما هنوز بخش زیادی از آن باقی مانده است که لازم است به بزرگراه تبدیل شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: امیدواریم دولت تحقق این مهم را در دستورکار خود قرار دهد و انتظار داریم وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت و حاکمیت این دغدغه را داشته باشند چرا که اجرای این پروژه با تخصیص قطره چکانی اعتبارات استانی امکانپذیر نیست.

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با توجه به اینکه منابع لازم از عسلویه یا پارس جنوبی در طول این جاده مواصلاتی حمل می‌شود، تبدیل این مسیر به بزرگراه بسیار حائز اهمیت است و لازم است از حالا برای تبدیل آن به آزادراه در آینده نیز برنامه‌ریزی شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 378054
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار