خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/23 - 13:33
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
محبی نجم‌آبادی:

فرودگاه سبزوار تنها یک پرواز به پایتخت دارد/این فرودگاه در گذشته بین 5 تا6 پرواز داشت

نماینده مردم سبزوار در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه فرودگاه سبزوار تنها یک پرواز به پایتخت دارد درحالی‌که در گذشته بین 5 تا6 پرواز داشت از افزایش پروازهای این فرودگاه و رفع مشکلات حوزه ریلی این منطقه به عنوان مهمترین برنامه ‌های خود جهت پیگیری امور حوزه انتخابیه یاد کرد.

بهروز محبی نجم‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان موضوعاتی که برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود در اولویت پیگیری قرار داده است، گفت: متاسفانه ما همچنان با مشکلاتی در رابطه با وضعیت پروازهای فرودگاه سبزوار مواجه هستیم چرا که در این فرودگاه تنها یک پرواز به پایتخت داریم و این درحالی است که در گذشته بین 5 تا6 پرواز داشتیم.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلات حوزه ریلی این منطقه، تصریح کرد: ما در گذشته قطار محلی آزادور را داشتیم که متاسفانه حذف شده است و این موضوع باعث شده است که مردم به سختی تردد کنند بخصوص ساکنان شهرستان‌های جوین، جغتای و خوشاب با مشقت به مشهد تردد می ‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: ما قطعا در این دوره از مجلس در جهت تامین رفاه مردم حوزه انتخابیه، افزایش تعداد پروازهای فرودگاه سبزوار، همچنین رفع مشکلات حوزه ریلی این منطقه را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380524
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار