خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/07 - 12:30
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
محمدبیگی مطرح کرد:

فاز یک قرارگاه «دوکوهه جهادگران» استان قزوین در کوهین افتتاح شد

نماینده مردم قزوین در مجلس،از افتتاح فاز یک قرارگاه ثابت دوکوهه جهادگران با همت جهادگران قرارگاه شهید والی کمیته امداد امام خمینی (ره) و گروه جهادی شهید حجت اسدی خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ نشست انجمن پزشکان استان قزوین با حضور فاطمه محمدبیگی نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برگزار شد.
جلسه انجمن اسلامی پزشکان استان قزوین با حضور " فاطمه محمدبیگی" دبیر انجمن اسلامی استان قزوین و نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، دکتر دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، جمعی از مسئولان حوزه سلامت، دانشجویان و کادر سلامت برگزار شد.
 محمدبیگی در این جلسه با تاکید بر اهمیت جایگاه انجمن اسلامی پزشکان گفت:کنشگری در حوزه سلامت بسیار حائز اهمیت است و این ظرفیت بزرگ تاثیر خود را در جامعه و ارتقاء ظرفیت‌های موجود خواهد داشت. انجمن ها و تشکل های صنفی همواره در دولت های مختلف به راه خود در مسیر مطالبه گری و تبیین ادامه می دهند.

وی ادامه داد: باید چالش های حوزه سلامت و اولویت های این حوزه از جمله لزوم توجه ویژه به ارتقاء پیشگیری و سلامت، ارتقاء زیرساخت های درمانی و بیمارستانی، تقویت و حمایت از جامعه سلامت، پیگیری مطالبات صنفی، ارائه بیشتر خدمات سلامت محور به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار و ..‌. باید مورد توجه و مطالبه تشکل هایی چون انجمن اسلامی پزشکان قرار بگیرد.

تصمیم‌گیری برای حل مشکلات بخش مرکزی آبیک

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم آبیک،قزوین و البرز در مجلس به همراه" رجحانی" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، فرماندار آبیک و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی  ضمن حضور در بخش مرکزی شهرستان آبیک، پیگیر مطالبات و حل مشکلات این منطقه شد.

همچنین در شورای اداری شهرستان آبیک گره گشایی از مشکل جاده سلامت و تکمیل آن در شمال شهر آبیک که 10 سال پیش آغاز شده و فقط نیمی از آن ساخته شده است،همچنین توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی_تفریحی شهر آبیک تا بررسی مشکلات روستا‌های بخش مرکزی و تعریف طرح‌های گردشگری، مورد توجه قرار گرفت.

در این جلسه مشکلات روستا‌های آبیک سفلا، جزمه، یانس آباد و ناصرآباد، بررسی و تعیین تکلیف اراضی ۱۵۶ هکتاری در راستای جوانی جمعیت و اقدام ملی مسکن، بررسی وضعیت آب شرب، رفع مشکل ساخت و ساز، الحاق به بافت، تعیین تکلیف اراضی ۱۰ هکتاری از آبیک سفلی مطرح شد و مورد تاکید و مطالبه دکتر محمدبیگی نماینده مردم در خانه ملت قرار گرفت.

خدمتی ماندگار برای جهاد خدمت

فاز یک قرارگاه ثابت دوکوهه جهادگران با همت جهادگران همیشه فعال، قرارگاه جهادی شهید والی کمیته امداد امام خمینی (ره)، گروه جهادی شهید حجت اسدی و محمدبیگی نماینده  قزوین، آبیک و البرز  در کوهین افتتاح شد.

این قرارگاه که طی حدود دو سال در کوهین تعمیر، نوسازی، تجهیز و آماده‌سازی شد، بستری برای استقرار گروه های جهادی استان و کشور، ساماندهی و ارائه خدمات جهادی به هم استانی ها به ویژه در مناطق محروم، روستایی و کم برخوردار در حوزه های مختلف از جمله پزشکی، سلامت، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و کارآفرینی خواهد بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 381098
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار