خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/29 - 09:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نخعی:

عملیات طرح آبرسانی به مناطق عشایری نهبندان اجرایی شود

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: مقرر شده بود عملیات اجرایی طرح آبرسانی به عشایر محلات عشایری ملک چاهرویی و قله ریگ در شهرستان نهبندان انجام شود علی رغم اینکه کلنگ زنی هم شده است اما تاکنون اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است.

مصطفی نخعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از کم کاری های سازمان عشایر گفت: مقرر شده بود عملیات اجرایی طرح آبرسانی به عشایر محلات عشایری ملک چاهرویی و قله ریگ در شهرستان نهبندان انجام شود علی رغم اینکه کلنگ زنی هم شده است اما تاکنون اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است.

وی افزود: بیش از 5 هزار واحد دامی در این مناطق وجود دارد و تعداد زیادی خانوار عشایر ذینفع هستند اما علی رغم تلاش هایی که در این رابطه انجام شده است هیچ اقدامی صورت نپذیرفته است که این موضوع نشان دهنده ضعف سازمان عشایر و اداره کل عشایر خراسان جنوبی است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس بیان کرد: ضعف مدیریتی در اداره کل عشایر خراسان جنوبی کاملا مشهود است زیرا نتوانسته این موضوع را با جدیت دنبال کند تا به سرانجام مطلوب برسد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با توجه به اینکه خشکسالی در مناطق مختلف کشور وجود دارد و منطقه های مذکور را هم خشکسالی در برگرفته است این انتظار می رود توجه بیش تری برای حل مشکلات قشرعشایر شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 377312
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار