خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/17 - 11:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عسکری:

عملیات خط انتقال آب سد رودبال به شهرهای دبیران و شهرپیر درحال اجرا است

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی،گفت: با پیگیری های صورت گرفته شده عملیات خط انتقال آب سد رودبال به شهرهای دبیران و شهرپیر با اعتباری معادل 3 هزار و 200 میلیارد ریال درحال اجرا است.

محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته و پیرو سفر مهندس علی اکبر محرابیان وزیر سابق نیرو به شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت و دستور تامین اعتبار لازم، تجهیز کارگاه و عملیات اجرای زیر ساخت فاز دوم خط انتقال آب به شهرهای دبیران و شهرپیر شهرستان زرین دشت از سد رودبال با اعتبار ۳۲۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

نماینده‌ی مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این پروژه بزرگ زیرساختی شامل اجرای ۳۳ کیلومتر کانال‌کشی و لوله گذاری است که با اعتبار 3 هزار و 200میلیارد ریال در حال اجرا می باشد، ادامه داد: اعتبار مورد نیاز جهت اجرای این پروژه از محل سفر اول استانی دولت سیزدهم به استان فارس و منابع وزارت نیرو تامین شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: این شبکه زیر ساختی مهم و راهبردی، در آینده قابلیت انتقال آب مخزن تعادلی خط انتقال آب خلیج فارس از شهر دبیران به شهر پیر و روستاهای پیرامون را نیز دارا است ./

پایان پیام

  • کد خبر : 383012
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار