خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/03 - 11:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ویس کرمی:

عملکرد ضعیف مدیران لرستان موجی از نارضایتی عمومی به همراه داشته است/ضرورت اعمال تغییراتی از سوی دولت در ترکیب کنونی استانداری لرستان

نماینده مردم شریف خرم‌آباد و چگنی در مجلس، با انتقاد از عملکرد مدیران استان لرستان که موجی از نارضایتی عمومی به همراه داشته است از دولت خواست تا در جهت حفظ سرمایه اجتماعی در این استان در جهت اعمال تغییراتی در ترکیب کنونی استانداری لرستان ورود پیدا کند.

مهرداد ویس کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بخشی از مشکلات مهم حوزه انتخابیه خود گفت: ما در این منطقه یک سری مشکلات اساسی را پیگیری کردیم که به نتایج مطلوبی هم منتهی شد اما لازم است دولت نیز عنایت ویژه‌ای در جهت رفع نهایی آنها داشته باشد.

نماینده مردم شریف خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: یکی از مهمترین موضوعات ضعف تیم مدیریتی استان است که اگر دولت آقای رییسی به دنبال جلب رضایت عمومی در این منطقه است حتما باید یک تغییراساسی در ساختار مدیریتی این استان ایجاد کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما در این دوره از مجلس تلاش کردیم بدون تنش و ایجاد موج رسانه‌ای کمک کنیم تا مدیران استان لرستان عملکرد مطلوبی داشته باشند اما متاسفانه ضعف تیم مدیریتی این استان همچنان مشهود است و باعث نارضایتی گسترده‌ای در سطح استان شده است بنابراین لازم است دولت به سرعت نسبت به ترمیم این مساله اقدام کند.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: قطعا ترکیب کنونی استانداری مانع از به نتیجه رسیدن پروژه‌ها در این منطقه خواهد شد که امیدواریم یک بازنگری جدی در آن صورت بگیرد تا با قدرت بیشتری کارها را پیش ببرند و دولت هم از مرکز به صورت جدی‌تر بر روند اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور نظارت داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377498
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار