خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/10 - 15:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بابایی‌کارنامی:

عملکرد سازمان بیمه سلامت در مازندران موجی از نارضایتی به همراه داشته است/پیگیری برای تسریع روند احداث شهرک صنعتی سلولزی چوب و کاغذ

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس، ضمن انتقاد از عملکرد سازمان بیمه سلامت در استان مازندران به پیگیری برای تسریع روند احداث شهرک صنعتی سلولزی چوب و کاغذ که نقش مهمی در جهت اشتغالزایی در این استان خواهد داشت، اشاره کرد.

علی بابائی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در حوزه بهداشت و درمان، گفت: ما در حوزه درمان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم کما اینکه نسبت به عملکرد سازمان بیمه سلامت در استان مازندران نارضایتی جدی وجود دارد.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه این سازمان منابع مالی مورد نیاز برای پرداخت دستمزد پزشکان و بیمارستان‌ها و مراکزدرمانی چه دولتی و چه خصوصی فعال در استان مازندران را پرداخت نمی‌کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با اشاره به ناترازی برق به عنوان دیگر مشکل مهم این منطقه، تصریح کرد: این مشکل را می‌توان با تکمیل پروژه‌های در حال ساخت این حوزه حل کرد کما اینکه تکمیل پروژه‌های پست برق 63 به 20 کیلو ولت دودانگه و برق 250 مگاواتی در فرح‌آباد ساری کمک زیادی به حل این مشکل خواهد کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: احداث شهرک صنعتی سلولزی چوب و کاغذ از دیگر برنامه‌هایی است که در جهت رونق حوزه صنعت این منطقه در دستورکار داریم و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حال پیگیری هستیم که تا پایان سال آغاز شود و قطعا اجرای این پروژه نقش مهمی در اشتغالزایی برای این منطقه خواهد داشت./

پایان پیام

  • کد خبر : 377818
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار