خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/27 - 13:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بابایی کارنامی:

عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مازندران قابل قبول نیست

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: مراکز درمانی استان و حوزه انتخابیه با کسری بودجه و کمبود پزشک مواجهه هستند همچنین کمبود منابع انسانی هم وجود دارد که این موضوعات نشانگر ضعف دانشگاه علوم پزشکی و وزیر بهداشت است.

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عملکرد وزیر بهداشت ودانشگاه علوم پزشکی استان مازندران گفت: وزارت بهداشت در طول این 3 سال اخیر عملکرد مطلوبی نداشته است و این موضوع نیز از سوی مجمع نمایندگان استان مطرح شده است.

وی افزود: مراکز درمانی استان و حوزه انتخابیه با کسری بودجه و کمبود پزشک مواجهه هستند همچنین کمبود منابع انسانی هم وجود دارد که این موضوعات نشانگر ضعف دانشگاه علوم پزشکی و وزیر بهداشت است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: وزارت بهداشت یکی از ضعیف ترین وزارتخانه های دولت سیزدهم است چرا که در بحث زیرساخت ها در اکثر استان ها به ویژه استان مازندران عملکرد مطلوبی نداشته است.

نماینده مردم ساری در مجلس بیان کرد: متاسفانه وزیر بهداشت پاسخگوی سوالات نمایندگان هم نیست و علی رغم کمی و کاستی هایی که در این وزارتخانه شاهدیم اما باز می بینیم که هیچ اقدام کافی در این رابطه انجام نمی گیرد.

وی اظهار کرد: نارضایتی های جدی در بحث بهداشت و درمان استان مازندران وجود دارد و این موضوع هم برای همگان ملموس است اما اقدامی صورت نمی گیرد.

بابایی کارنامی بیان کرد: بیمه سلامت هم که یکی از ارگان های زیرمجموعه وزارت بهداشت است از عملکرد قابل قبولی برخوردار نبوده است و باید در این رابطه هم چاره جویی شود؛ بنابراین انتظار می رود آقای رئیس جمهور فکری به حال وزارت بهداشت کند./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 377206
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار