خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/10 - 10:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فلاحی:

عدم همکاری مدیران دولتی استان باعث تاخیر در ساخت مسکن ملی در همدان شد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، از عدم همکاری مدیران دولتی استانی برای تحویل زمین به عنوان عامل تاخیر در ساخت مسکن ملی در همدان یاد کرد که در نهایت این مشکل با ورود وزارت راه و شهرسازی حل شده است.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن انتقاد از عملکرد برخی مدیران استانی برای عدم همکاری در جهت تامین زمین دولتی مورد نیاز برای ساخت مسکن ملی در استان همدان، گفت: با توجه به اینکه مدیران استانی در تامین زمین مورد نیاز برای ساخت واحدهای مسکن ملی در همدان همکاری نمی‌کردند این موضوع را به طور جدی تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری کردیم.



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ورود وزارت راه و شهرسازی برای رفع این مشکل، تصریح کرد: متاسفانه در ابتدا مدیران دولتی به این بهانه که زمینی برای ارائه به مسکن ملی در اختیار ندارند، همکاری نکردند اما با پیگیری مستمر وزارت راه و شهرسازی، این مدیران مجبور شدند که همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند و زمین‌های دولتی را برای ساخت مسکن در این منطقه تحویل دهند.



عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در نهایت 120 هکتار زمین دولتی برای ساخت مسکن در این استان تحویل داده شد، همچنین شهرداری 118 هکتار برای تحقق این امر در اختیار قرار داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 375573
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار