خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/21 - 09:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رنجبر بیان کرد:

طرح جامع طاق بستان و تکمیل تله‌کابین پروژه‌های مغفول‌مانده حوزه گردشگری کرمانشاه

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، از طرح جامع طاق بستان، تله‌کابین، قره‌سو و پارک 180 هکتاری به عنوان پروژه‌های مغفول‌مانده حوزه گردشگری این استان یاد کرد و تاکید کرد که دولت باید برای تکمیل آنها اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

فضل‌الله رنجبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلاتی که در حوزه گردشگری حوزه انتخابیه‌اش وجود دارد، گفت: متاسفانه اجرای طرح جامع طاق بستان کرمانشاه به عنوان یک منطقه گردشگری مهم به دلیل کمبود اعتبارات و کم توجهی مسئولان مربوطه سالهاست نیمه‌تمام باقی مانده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ساماندهی پروژه بزرگ قره‌سو و پارک 180 هکتاری در کرمانشاه از دیگر موضوعاتی است که در حوزه گردشگری باید مورد توجه قرار گیرد.  

وی تصریح کرد: راه‌اندازی شهربازی نیز از دیگر مطالبات به حق مردم کرمانشاه است که می‌تواند نقش مهمی در رونق بخش گردشگری این استان داشته باشد بنابراین لازم است تکمیل پروژه بزرگ شهربازی لوتوس در دستورکار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: تله‌کابین کرمانشاه از دیگر پروژه‌های مهم در حوزه گردشگری است که همچنان بلاتکلیف باقی مانده است و لازم است نسبت به تکمیل آن اقدام شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کرمانشاه به عنوان یکی از کلانشهرهای کشور با بیش از یک میلیون جمعیت دارای ده‌ها پروژه عمران شهری است که به دلیل بی‌توجهی مسئولان مربوطه و نبود اعتبارات لازم نیمه‌تمام باقی مانده‌اند بنابراین انتظار می‌رود دولت چهاردهم برای تکمیل این پروژه‌های مهم حوزه گردشگری و شهری این استان اهتمام ویژه‌ای داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 383159
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار