خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/16 - 11:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی:

طرح آب‌رسانی به شهرستان نظرآباد از سد طالقان به سرانجام رسید

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ گفت: آرزوی دیرینه مردم نظرآباد محقق شد و آیین بهره برداری از طرح آب‌رسانی به شهرستان نظرآباد از سد طالقان صورت گرفت.

علی حدادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ در خصوص آخرین وضعیت طرح آب‌رسانی به شهرستان نظرآباد از سد طالقان با تأکید بر اینکه یکی از مطالبه‌های مهم مردم شریف شهرستان نظرآباد طی دهه‌های اخیر با توجه به کاهش آب‌های زیرزمینی، کمبود آب شرب بود، گفت: در این رابطه از نخستین روز آغاز به کار و نمایندگی مردم در مجلس یازدهم پیگیری این مهم آغاز شد و تا به امروز که در نخستین ماه‌های مجلس دوازدهم هستیم این امر ادامه پیدا کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ ادامه داد: طی تذکرات جدی شفاهی در صحن علنی مجلس و تذکرات کتبی به وزرای محترم نیرو در دولت دوازدهم و سیزدهم، پیگیری و جلسات مکرر با وزرای محترم نیرو و معاونین این وزارت خانه، تخصیص ۲۵ میلیون مترمکعب آب از سد طالقان برای شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد مصوب شد‌ و اولین گام تحقق این آرزوی دیرینه مردم نظرآباد محقق شد و آیین بهره برداری از طرح آب‌رسانی به شهرستان نظرآباد از سد طالقان صورت گرفت.

وی به تخصیص اعتبار برای اجرای این پروژه مهم اشاره کرد و افزود: در طی جلسات کارشناسی با رئیس سازمان برنامه‌وبودجه، ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار و بودجه برای طرح آب‌رسانی به شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد تخصیص داده شد که یکی از اقدامات اساسی و مهم دیگر در حوزه آب‌رسانی بود.

حدادی ضمن تأکید بر اینکه کمربندی غرب شهر نظرآباد از پروژه‌های مهم شهرستان است و باید با جدیت پیگیری و تکمیل شود گفت: تکمیل بیمارستان ۱۹۷ تخت خوابی و پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ که ۶۵ درصد شهروندان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند باید پیگیری و اجرا شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 381744
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار