خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/28 - 15:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین‌زهی مطرح کرد:

ضرورت ورود وزارت راه برای استانداردسازی جاده‌های سیستان و بلوچستان/مردم خاش همچنان چشم انتظار اقدام وزارت نفت برای برگرداندن سهمیه سوخت

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس، ضمن تاکید بر ضرورت ورود وزارت راه و شهرسازی برای استانداردسازی جاده‌های این استان از وزارت نفت خواست تا با توجه به مسافت خاش تا سایر شهرهای استان، سهمیه سوخت آن را هم برای خودروهای سبک و هم سنگین برگرداند.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به وضعیت نامطلوب راه‌های حوزه انتخابیه خود، گفت: یکی از مهمترین مشکلات این منطقه یک طرفه بودن راه‌ها است که باعث بروز خطرات جدی شده است کما اینکه بارها در آنها شاهد بروز تصادفات تلخ و ناگوار بوده‌ایم که باعث از دست دادن همشهریانمان شده است.

نماینده مردم میرجاوه، خاش، نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: البته این مشکل نه تنها در جاده‌های خاش بلکه برای سایر شهرهای استان سیستان و بلوچستان هم وجود دارد چرا که تنها 10 درصد جاده‌های این منطقه دوبانده شده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: متاسفانه اکثر جاده‌های این منطقه فرعی بوده و به جاده اصلی تبدیل شده‌اند که می‌طلبد وزارت راه و شهرسازی به این موضوع ورود پیدا کرده و سازمان برنامه و بودجه نیز اعتبارات لازم را برای استانداردسازی راه‌های این منطقه تامین کند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تامین سوخت از دیگر مشکلات این منطقه است که لازم است وزارت نفت با توجه به مسافت خاش تا سایر شهرهای استان سیستان و بلوچستان، سهمیه سوخت آن را هم برای خودروهای سبک و هم سنگین برگرداند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377293
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار