خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/25 - 08:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
گودرزی مطرح کرد:

ضرورت همکاری دولت برای تسریع روند اجرای پروژه راه‌آهن بروجرد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، ضمن‌ انتقاد از بی‌توجهی استاندار لرستان نسبت به اجرای پروژه راه‌آهن بروجرد که برغم پیگیری‌های صورت گرفته از سرعت بسیار پایینی برخوردار است از دولت خواست تا در این خصوص از مردم این منطقه حمایت کند.

عباس گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در انتقاد نسبت به بی‌توجهی استاندار لرستان به تکمیل پروژه راه‌آهن بروجرد، گفت: سرعت اجرای پروژه راه‌آهن بروجرد به دلیل بی‌توجهی استاندار لرستان بسیار پایین است و این در حالی است که اجرای این پروژه یکی از مطالبات دیرینه مردم این منطقه است.  

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: زمانی این پروژه ردیف ملی و مصوبه سازمان برنامه و بودجه را نداشت، بنابراین با پیگیری‌هایی که در مجلس دهم انجام دادیم موفق شدیم هم ردیف ملی و هم مصوبه سازمان برنامه وبودجه را برای آن اخذ کنیم همچنین این پروژه را قانونمند کردیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در سال‌های اخیر پیمانکار این پروژه تعیین و عملیات اجرایی آن آغاز و تجهیز کارگاه شده است اما متاسفانه مورد بی‌مهری و بی‌توجهی استاندار قرار گرفته است به نحوی که حتی در لفظ نیز نامی از آن نمی‌برد که این موضوع باعث ناامیدی مردم بروجرد شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس، تاکید کرد: هم‌اکنون در حال پیگیری این موضوع هستیم تا بتوانیم این مطالبه به حق مردم شریف بروجرد را محقق کنیم، هرچند تحقق این امر در گروی همکاری دولت است که با تغییر استاندار لرستان از مردم این منطقه حمایت کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377064
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار