خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/21 - 15:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
جوکار در نشست هم‌اندیشی با موضوع توسعه و چشم‌انداز شهرستان اشکذر عنوان کرد

ضرورت طراحی برنامه توسعه برای شهرستان اشکذر

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی در نشست هم‌اندیشی با موضوع توسعه و چشم‌انداز شهرستان اشکذر ،خواستار طراحی برنامه توسعه برای این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک و عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در نشست هم‌اندیشی با موضوع توسعه و چشم‌انداز شهرستان اشکذر گفت: اگر بنیاد یا مؤسسه‌ای در شهرستان اشکذر تشکیل می‌شود باید کارهای ارزشمندی برای توسعه و پیشرفت این شهرستان انجام دهد.



وی افزود: یک کار انقلابی اساسی برای توسعه و پیشرفت باید انجام شود؛ همچنین بجای تصدی‌گری، مدیریت شهری باید به خود مردم واگذار شود.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: راه درست یا اشتباه باید مشخص شود؛ همچنین بررسی شود که سود و ضرر مهاجرپذیری برای شهرستان اشکذر چقدر بوده است؛ همچنین آیا به همین روش باید ادامه داد یا بهتر است اصلاح شود که نیاز به راهبرد و طراحی صحیح مسیر دارد.



وی همچنین با اشاره به کارخانه‌های آلاینده در شهرستان اشکذر و ضرورت حفظ سلامت مردم ادامه داد: این آلایندگی را ما مسئولان ایجاد کردیم و باید به اشتباه خودمان اقرار کنیم و راه آینده اصلاح شود و شعار و عمل باید منطبق باشد.



جوکار با تاکید بر ضرورت طراحی برنامه توسعه برای شهرستان اشکذر بیان کرد: پرسش‌نامه‌هایی باید برای اهالی علم، فرهنگ و هنر که اهل عمل هستند تنظیم شود همچنین همه زمینه‌ها در نظر گرفته شود و سند بر اساس آن تنظیم شود که سند توسعه خوبی برای شهرستان تدوین شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 358778
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار