خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/16 - 13:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مبلغی مطرح کرد:

ضرورت تکمیل پروژه احداث کارخانه‌ در کوهدشت و رومشکان به‌منظور اشتغالزایی

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس، گفت: تکمیل پروژه احداث کارخانه‌ از دیگر موضوعات مهم این منطقه است که باید در جهت اشتغالزایی و رونق تولید به طور جدی پیگیری شود.

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عدم همکاری مسئولان مربوطه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه انتخابیه خود، گفت: ما در طول چهار سال گذشته تلاش وافری در جهت بهسازی راه‌های این منطقه به ویژه راه‌های روستایی داشتیم کمااینکه بسیاری از راه‌های شهری و روستایی نیز اصلاح شدند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تکمیل پروژه احداث کارخانه‌ از دیگر موضوعات مهم این منطقه است که باید در جهت اشتغالزایی و رونق تولید به طور جدی پیگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: تامین آب مورد نیاز کشاورزان و باغداران از دیگر موضوعاتی است که باید به طور جدی پیگیری شود چراکه عدم برنامه‌ریزی برای جلوگیری از هدررفت آب در این منطقه باعث شده است که بخش اعظمی از کشاورزی این منطقه به صورت دیم انجام شود.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تکمیل پروژه احداث سدهای سیمره و معشوره از دیگر موضوعاتی است که باید هم برای جلوگیری از بروز سیلاب‌های ویرانگر و هم تامین آب شرب، کشاورزی و صنعتی به طور جدی پیگیری شوند./

پایان پیام

  • کد خبر : 378019
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار