خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/19 - 13:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فیروزی مطرح کرد:

ضرورت تکمیل طرح توسعه بیمارستان بادرود و جاده قدیم نطنز-کاشان

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس، از طرح توسعه بیمارستان بادرود، نوسازی جاده قدیم نطنز-کاشان و تعریض جاده قمصر به جوشقان، قالی، کامو و چوگان به عنوان طرح‌هایی یاد کرد که باید تا حصول نتیجه مطلوب به طور جدی پیگیری شوند.

رحمت الله فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برخی نیازهای حوزه انتخابیه خود که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرند، گفت: نطنز و بخش قمصر دارای 7 شهر و 50 روستا هستند و این منطقه مردم زحمتکشی دارد که باید از نظر معیشتی به طور جدی مورد توجه قرار گیرند.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در سال‌های اخیر اقداماتی را در جهت بهبود وضعیت حوزه بهداشت و درمان، راه، آموزش و پرورش و کشاورزی انجام دادیم اما این اقدامات نیمه تمام باقی مانده است و باید همچنان پیگیری شود تا به نتیجه مطلوبی منتهی شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: طرح توسعه بیمارستان بادرود، نوسازی جاده قدیم نطنز-کاشان و تعریض جاده قمصر به جوشقان، قالی، کامو و چوگان  از جمله طرح‌هایی هستند که باید تا حصول نتیجه مطلوب به طور جدی پیگیری شوند.

وی یادآور شد: نهایی کردن خط اتصال آب از زاینده‌رود به نطنز نیز از دیگر پروژه‌های مهمی است که بخشی از آن اجرا شده و همچنان نیاز به پیگیری دارد تا تکمیل شود.

عضو مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت در جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام با تامین منابع لازم از مردم این منطقه به طور جدی حمایت کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376908
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار