خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/20 - 09:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
احمدی در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در دوراهک شهرستان دیر عنوان کرد

ضرورت توسعه زیرساخت‌های گردشگری و مناطق توریست پذیر در جنوب استان بوشهر

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در دوراهک شهرستان دیر گفت: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهمی که با جدیت در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر دنبال می‌کنیم توسعه زیرساخت‌های گردشگری و مناطق توریست پذیر است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، موسی احمدی نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در دوراهک شهرستان دیر با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: زیر ساخت‌های گردشگری و مناطق توریست پذیر در جنوب استان بوشهر تقویت می‌شود.



وی با اشاره به افتتاح راه دسترسی منطقه گردشگری امامزاده محمد شهر دوراهک اظهار داشت: امروز با افتتاح مسیر آسفالت شده این امامزاده جلیل القدر که یکی از مطالبات و خواسته‌های دیرینه مردم دوراهک بود این بستر فراهم شد که مردم بتوانند راحت تر به اماکن مذهبی و مناطق گردشگری دسترسی داشته باشند.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم با تاکید بر اینکه پیگیری و دنبال کردن خواسته‌های مردم افتخار آفرین است و نتیجه آن رضایت و امیدواری مردم را در پی خواهد داشت، بیان کرد: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهمی که با جدیت در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر دنبال می‌کنیم توسعه زیرساخت‌های گردشگری و مناطق توریست پذیر است.



وی با بیان اینکه آنهایی که از ذکر خدا و توسل به ائمه اطهار غافل هستند مصیبت بار ترین زندگی را دارند گفت: امروز مدیریت جهان متعلق به عالم ترین و عادل ترین شخص روی زمین است و او خواهد آمد و وعده الهی محقق خواهد شد.



احمدی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر اظهار داشت: همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر ۱۰ نفر از وزرای دولت در جنوب استان و ۴ نفر وزیر نیز در شهرستان دیر حضور پیدا کردند که ثمره حضور ریاست جمهوری در استان بوشهر و وزرای دولت در جنوب در آینده شاهد خواهیم بود.



نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به منطقه مذهبی و گردشگری امامزاده محمد دوراهک گفت: با توجه به موقعیت بسیار مهم این امامزاده از لحاظ مذهبی و توریست پذیری و ظرفیت‌های آن، با رایزنی از طریق استانداری و منابع طبیعی و با برنامه ریزی دقیق یک تحول بسیار خوبی را در شهرستان دیر ایجاد خواهیم کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 358620
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار