خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/22 - 15:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی عنوان کرد

ضرورت تسریع در رفع مشکل احداث بیمارستان شهر مهستان ساوجبلاغ

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با اشاره به دیدار با رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور گفت: در این دیدار در خصوص مشکل بیمارستان شهر جدید مهستان ساوجبلاغ بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دیدار با دکتر منظور، معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور گفت: در این دیدار در خصوص مشکل بیمارستان شهر جدید مهستان ساوجبلاغ بحث و تبادل نظر صورت گرفت.



وی افزود: درخواست احداث بیمارستان در شهر مهستان چندبار با مخالفت کمیسیون ماده۲۳ برنامه و بودجه همراه شده بود در دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیری مجدد جهت اینکه تا یک هفته آینده طرح موضوع در کمیسیون صورت پذیرید تا خبر خوش برای مردم عزیز شهر جدید مهستان را همراه داشته باشد .



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: با توجه به اینکه این مسئله دو بار در کمیسیون ماده ۲۳ در سازمان برنامه بودجه رد شده بود، ؛ پیرو جلسه پیشین با دکتر مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور ، در نهایت در دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، قول مساعد از معاون رییس جمهور گرفته شد تا پیگیری و تسهیل آن سرعت بخشیده شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 366527
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار