خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/30 - 09:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فلاحی در بازدید نظارتی از شهرستان ملکشاهی خواستار شد

ضرورت تسریع در حل مشکل آبرسانی به روستاهای ملکشاهی

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی در بازدید نظارتی از شهرستان ملکشاهی خواستار تسریع در حل مشکل آبرسانی به روستاهای این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان و عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در بازدید نظارتی از شهرستان ملکشاهی گفت: در شهرستان ملکشاهی روستاهای پاریاب، درگه، نیازآباد، طالقانی، وری علی نظر، پل شکسته، توت، نادرآباد، وری کله وند، بلوطستان، گنبد پیرمحمد، سیاب-درویش، انجیر، بوستانه، سیرانه و گل گل سفلی آباد آب ندارند و متاسفانه در بین ۷۲۰۰ روستایی که باید در سطح کشور مشکل آبرسانی شان حل شود نیامده‌اند.



وی با بیان اینکه روستای انجیر، آب شرب ندارد و نیاز به سه کیلومتر جاده دسترسی برای وصل شدن به شهر مهر دارد، ادامه داد: در روستای باولک نیز برای حل مشکل آب کشاورزی، یک میلیارد از محل اعتبار در اختیار نمایندگان اختصاص یافته است.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: در روستای چشمه پهن، از ۳۲ هزار متری که به آسفالت نیاز دارد فقط ۴۲۰۰ متر آسفالت شده است. این روستا هدف گردشگری و مسیر عشایری هم هست و این ۸۷۰۰ متر این مسیر نیاز به تعریض و تعمیر دارد.



فلاحی بیان کرد: روستای چم انار در بحث جاده و کانال کشاورزی آن مشکل دارد و خیابان اصلی آن نیاز به آسفالت دارد. این روستا ماشین حمل زباله هم ندارد.



وی افزود: روستای خوشادول و توت نیز آب ندارد و طرح هادی آن اجرا نمی‌شود و جاده دسترسی آن مشکل دارد. خانه بهداشت هم ندارد. دهیاران مشکل آنتن دهی اهالی را هم مطرح کرده‌اند.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم اظهار داشت: در روستای باولک، آب کشاورزی و آنتن دهی آن مشکل دارد و فضای ورزشی هم ندارد. قبلاً یک میلیارد تومان برای کانال کشاورزی این روستا اختصاص یافته است.



نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روستای گنبد پیرمحمد با توجه به اینکه روستایی زیارتی است نیاز به فضای سبز برای زائرین دارد که قرار است برای روستا ایجاد شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 357238
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار