خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/14 - 09:53
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
رضائی تاکید کرد

ضرورت تسریع بازگشایی دانشکده فنی و حرفه ای کنگاور

نماینده مردم کنگاور و صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی بر تسریع بازگشایی دانشکده فنی و حرفه ای کنگاور به عنوان یکی از مهمترین مطالبات جوانان این شهرستان،تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی رضائی نماینده مردم کنگاور و صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه‌های فنی و حرفه ای را به دلیل مهارت‌آموزی و نقش آن در ایجاد اشتغال از دانشگاه‌های سرآمد کشور دانست و گفت: هرچه به این دانشگاه و افزایش اعتبارات، سرانه آموزشی، امکانات و تجهیزات آن توجه کنیم هنوز کم است چرا که اثرات ارزشمند این دانشگاه در ایجاد اشتغال بر کسی پوشیده نیست.



وی افزود: خوشبختانه در برنامه ششم توسعه به‌خوبی به موضوع افزایش آموزش‌های مهارتی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای توجه شد، اما در اجرا کم‌کاری صورت گرفت، لذا در برنامه هفتم با توجه به اهمیت این موضوع به آن توجه کافی خواهد شد.



این نماینده مجلس در  دوره یازدهم با تاکید بر تسریع بازگشایی دانشکده فنی و حرفه ای کنگاور به عنوان یکی از مهمترین مطالبات جوانان این شهرستان، بیان کرد: امیدواریم با همکاری مسئولین دانشگاه در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از دانشکده مذکور و جذب دانشجو باشیم/.



پایان پیام

  • کد خبر : 358356
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار