خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/26 - 12:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رضایی تاکید کرد:

ضرورت افزایش زیرساخت‌های پایگاه‌های امداد و نجات در استان بوشهر

نماینده مردم دشتستان در مجلس با تأکید بر نقش مهم امدادگران هلال احمر در خدمات‌رسانی به جامعه، گفت: در این راستا با افزایش زیرساخت‌های پایگاه‌های امداد و نجات در استان بوشهر تأمین تجهیزات این حوزه امری مهم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم رضایی در آیین ساخت و احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری خلیفه دشتستان با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی امدادگران هلال احمر، اظهار کرد: امدادگران هلال احمر در خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف جامعه نقش مهم و درخور تحسین دارند.



عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزایش پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در شهرها و روستاها را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: همسان با افزایش پایگاه‌های امداد و نجات در جاده‌ها تأمین و توسعه تجهیزات یکی از ضروریات است.



نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان جمعیت هلال احمر و مدیرعامل این جمعیت گفت: امروز با مشارکت یک خیر شاهد آغاز ساخت پایگاه بین شهری خلیفه دشتستان هستیم که توسعه این نوع فعالیت‌ها باید در اولویت قرار بگیرد.



رضایی ادامه داد: مدل کار خیرین که در روستای خلیفه انجام شده باید الگوی فعالیت‌های خیرخواهانه شود. همت و تلاش جمعیت هلال احمر استان بوشهر در انتقال امکانات امدادی به روستا خلیفه ستودنی است./



پایان پیام

  • کد خبر : 361768
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار