خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/18 - 11:43
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
فرزانه عنوان کرد

ضرورت احداث مخزن آب جهت تقویت در امر آبرسانی به روستاهای شهرستان نور

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس در جلسه شورا محوری با هدف بررسی مسائل و مشکلات روستاهای ییلاقی بخش مرکزی شهرستان نور خواستار احداث مخزن آب جهت تقویت در امر آبرسانی به این روستاها شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ ولی اله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورا محوری با هدف بررسی مسائل و مشکلات روستاهای ییلاقی بخش مرکزی شهرستان نور حضور یافت.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این جلسه گفت: در این جسله که سرپرست فرمانداری شهرستان نور ،روسای ادارات ، رئیس و اعضای شورای بخش مرکزی،شوراهای اسلامی و دهیاران و معتمدین محلی نیز حضور داشتند، برخی شوراها و دهیاران سوالات، مشکلات و مسائل روستاهای ییلاقی را مطرح کردند.



وی افزود: در این نشست آخرین وضعیت گاز رسانی، احداث مخزن آب جهت تقویت در امر آبرسانی چند روستای منطقه بررسی شد و مسائل مهمی همچون بررسی مشکلات آسفالت ،رفع مشکلات منابع طبیعی ، کاستی های مخابراتی ، افت ولتاژ برق، مشکلات موجود در خصوص عدم اجرای طرح هادی و دیگر مسائل پیگیری شد و در پایان جلسه در خصوص مشکلات مطرح شده توضیحاتی ارائه و قول پیگیری داده شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 364619
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار