خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/10 - 15:07
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
خنفری پورجعفری:

شهرستان شادگان فاقد جاده‌های مواصلاتی استاندارد است

نماینده مردم شادگان در مجلس دوازدهم، بابیان‌اینکه این شهرستان فاقد جاده‌های مواصلاتی استاندارد است و وضعیت نامطلوب جاده‌های مواصلاتی روستایی نشان می‌دهد حوزه راه‌های این منطقه با معضل جدی مواجه است از وزیر راه و شهرسازی خواست تا توجه ویژه‌ای به مهم داشته باشد.

هاشم خنفری پورجعفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان وضعیت نامطلوب جاده‌های شهرستان شادگان، گفت: متاسفانه هم استان خوزستان و هم شهرستان شادگان فاقد جاده‌های مواصلاتی استاندارد هستند و این موضوع جان مردم این منطقه را به خطر انداخته است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جاده دارخوین به شادگان که تنها 17 کیلومتر است یکی از این جاده‌های ناایمن بوده که نیاز به بهسازی دارد اما متاسفانه نیمه‌کاره رها شده است.

وی یادآور شد: وضعیت نامطلوب جاده‌های مواصلاتی روستایی در مسیر گرگر، منصوره، دریسیه و آبشار نیز نشان می‌دهد که حوزه راه‌های این منطقه با معضل جدی مواجه است و نیاز جدی به ایمن‌سازی دارند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، بیان کرد: هم‌اکنون می‌طلبد که وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل توجه ویژه‌ای در جهت بهبود وضعیت جاده‌های این منطقه داشته باشند./

پایان پیام

  • کد خبر : 382923
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار