خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/27 - 16:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رحیمی مظفری خبر داد:

سرعت بخشی به پروژه‌‌های جاده‌ای شهرستان کوار

نماینده مردم کوار، سروستان و خرامه در مجلس با اشاره به بازدید مشترک با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از وضعیت پروژه های جاده‌ای شهرستان کوار، از سرعت بخشی به این پروژه‌ها خبر داد.

عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به بازدید مشترک خود و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، عنوان کرد: پس از این بازدیدها در جلسه‌ ای به میزبانی فرمانداری شهرستان کوار و با حضور جمعی از کارشناسان به بررسی وضعیت پروژه‌ های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای پرداخته شد و در ادامه از برخی از این پروژه‌‌ ها بازدید میدانی انجام دادند.



نماینده مردم کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای روکش آسفالت بزرگراه شیراز به هورباف و بالعکس، روکش و روشنایی بزرگراه هورباف تا آباده آبگرم و بالعکس، اجرای بلوار، روشنایی و روکش هورباف تا کوار و تعریض و روکش جاده کوار_هورباف و تقاطع طسوج و زیرگذرهای طسوج، محمودآباد و مظفری و ورودی و خروجی های اکبرآباد از جمله پروژه‌های در دست اجرا است.



وی ادامه داد: ارتقای جاده‌ فرمشکان و قنات دهداری، تعریض محور کوار به اکبرآباد و زیجرد تا مظفری، ارتقای محورهای طسوج و محمودآباد با مشارکت راهداری و ایمیدرو نیز از مهمترین پروژه های جاده‌ ای شهرستان کوار است که در مراحل مختلف اجرای کار قرار دارد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: این پروژه با تزریق اعتبارات با سرعت بیشتری نسبت به شرایط قبل دنبال خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 363498
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار