خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/18 - 11:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سبزی:

سرعت اینترنت ساوه به 70 برابر بالاتر از سرعت اینترنت پایتخت می‌رسد

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس، از ایجاد شرایطی در ساوه برای افزایش سرعت اینترنت تا 800 مگ برثانیه یعنی 70 برابر بالاتر از سرعت اینترنت در پایتخت خبر داد.

محمد سبزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به اقداماتی که در جهت تامین مسکن در حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: تاکنون بیش از 2هزار واحد مسکن ملی تکمیل و آماده تحویل شده است همچنین بخشی از اراضی برای اعطاء به مسکن ملی آماده‌سازی شده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، در بیان اقداماتی که در حوزه آبرسانی و برق‌رسانی به روستاهای این منطقه انجام شده است، تصریح کرد: تاکنون طرح بهارستان برای آبرسانی و برق‌رسانی به 100 روستای ساوه اجرا شده است و تمام تیرها و کابل‌ها نو شده و با نصب چراغ‌های LED  روشنایی مورد نیاز این روستاها تامین شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: گازرسانی به اکثر روستاهای ساوه انجام شده است و در آینده به روستاهای عشایری نیز گازرسانی خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هم‌اکنون با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاحیه بستری فراهم شده است که سرعت اینترنت ساوه به 800 مگ برثانیه برسد که در این صورت سرعت اینترنت این منطقه 70 برابر بالاتر از تهران نیز خواهد بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 376847
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار