خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/16 - 12:57
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
حسین زهی:

سرانه فضای آموزشی در خاش و میرجاوه پایین است

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: سرانه فضای آموزشی در خاش و میرجاوه پایین است که باید وزارت آموزش و پرورش جهت حل این مشکل نگاه ویژه ای داشته باشد.

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه کمبود سرانه آموزشی در حوزه انتخابیه مشهود است اظهار کرد: متاسفانه سرانه فضای آموزشی در شهرهای حوزه انتخابیه نسبت به میانگین کشوری بسیار پایین است و در حقیقت عدالت آموزشی رعایت نشده است.



وی افزود: سرانه آموزشی در سراسر کشور حدود 5 و نیم متر است اما در شهرهای حوزه انتخابیه تقریبا 3 متر است که این متراژ بسیار بوده است  لذا می طلبد سازمان نوسازی مدارس در زمینه ساخت مدارس برای حوزه انتخابیه گام های اساسی بردارد.



 نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: حتی برخی از مدارس حوزه انتخابیه سنگی هستند و بسیار نا امن بوده اند که باید برای حل این مشکل فکر اساسی از سوی مقامات وزارت آموزش و پرورش شود.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: چند مدرسه هم در مدت اخیر کلنگ زنی شده است اما به دلیل اینکه اعتبار لازم به آنها تخصیص پیدا نکرده است بلاتکلیف مانده اند./



پایان پیام

  • کد خبر : 374083
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم