خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/22 - 19:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
خضریان در پیامی؛

سانحه در گذشت محمدرضا احمدی فعال دانشجویی را تسلیت گفت

علی خضریان نماینده مردم تهران در پیامی سانحه درگذشت محمدرضا احمدی فعال دانشجویی و جهادی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی خضریان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با صدور پیامی درگذشت محمدرضا احمدی فعال دانشجویی و جهادی را تسلیت گفت.



متن پیام به این شرح است:



انا لله و انا الیه راجعون



با دریغ و افسوس سانحه ناگواری که موجب از دست رفتن برادر عزیزمان جناب آقای محمدرضا احمدی، عضو سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان شد، موجب بسی تألم و تأثر است و به دشواری به باور می‌نشیند.



این دانشجوی عزیز از جمله جوانان مخلص و جهادی دانشگاهی بود که دوران دانشجویی خود را در جهاد برای محرومیت زدایی و در مسیر پیشبرد ارزش‌ها و آرمان‌های فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی سپری کرد و با پشتکاری ‌خالصانه و تلاشی‌ مجدانه در مسیر اعتلا و کمال جنبش دانشجویی مسلمان گام برداشت.



یادآوری خلوص در کردار و صمیمیت در رفتار آن عزیز در انجام مسئولیت‌ها و فعالیت‌ها تأسف و اندوه از دست دادنش را دو چندان می‌کند.



اینجانب تسلیت و تعزیت خود را به خانواده مکرم، برادر محترم ایشان و دوستان ایشان خصوصاً اعضای محترم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تقدیم می‌کنم و از خداوند منان مسألت می‌کنم تا رحمت واسعه خود را بر این عزیز نازل و در زمره اولیاء صالحین قرار داده و با آنان محشور نماید.



همچنین برای خانواده داغدارش صبر و رضا را از پیشگاه پروردگار مهربان خواهانم.



والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته



علی خضریان



نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی



 



پایان پیام

  • کد خبر : 366553
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار