خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/18 - 07:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
قادری:

سازمان محیط زیست پیرامون آلودگی آب و هوای شرق شیراز مسئول است

نماینده مردم شیراز و ورزقان در مجلس، ضمن تشریح وضعیت ورودی شرق شیراز که با معضل انتشار بوی نامطبوع و آب آلوده که منشا آن نیز تعدادی از واحدهای شهرک صنعتی بوده‌اند، مواجه شده از سازمان حفاظت محیط زیست خواست تا در این زمینه به رسالت خود عمل کند.

جعفرقادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص تذکری که به همراه جمعی از نمایندگان مجلس پیرامون انتشار بوی نامطبوع در محدوده ورودی شرق شیراز به رئیس جمهور و وزرای کشور و نیرو داده بودند، گفت: تعدادی واحد آلوده کننده در ورودی شرق شیراز وجود دارند که با ریختن فاضلاب‌های خود به داخل آب هم باعث آلودگی آب و هم انتشار بوی متعفن در فضا شده‌اند.

نماینده مردم شیراز و ورزقان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وقتی وارد ورودی شرق شیراز می‌شویم انتشار این بوی نامطبوع مشام را به شدت آزار می‌دهد ضمن اینکه متاسفانه برخی واحدهایی که در شهرک صنعتی وجود دارند موادی را به آب‌های زیرزمینی تزریق می‌کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به اینکه تامین سلامت عمومی از اهمیت بسزایی برخوردار است لازم است سازمان حفاظت محیط زیست در این خصوص به وظیفه خود به خوبی عمل کند و مانع از وجود جریان‌هایی شود که باعث آلودگی آب و هوا در این منطقه شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 378071
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار