خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/29 - 12:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
طباطبایی نژاد مطرح کرد:

ساخت چند زمین چمن مصنوعی در روستاهای اردستان

نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: زمین چمن مصنوعی در کچورستاق، زواره و ظفرقند از طریق وزارت ورزش و چمن هندوآباد و یک مجموعه دیگر چمن زواره نیز از طریق بنیاد مستضعفان و علوی کشور ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیدصادق طباطبایی‌نژاد، در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی هندوآباد، اظهار کرد: هفدهمین زمین چمن مصنوعی شهرستان اردستان در روستای هندوآباد با اعتبار حدود یک میلیارد تومان افتتاح شد که ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف تهیه و نصب چمن و مابقی نیز هزینه آماده سازی شده است.

وی افزود: طرحی برای ایجاد زمین چمن مصنوعی در شهرستان اردستان اجرا می‌شد که در آن زیرسازی و آماده‌سازی زمین توسط شورای اسلامی روستاها و نصب چمن هم با کمک یک بنیاد دولتی در کشور با پیگیری‌های انجام شده، صورت می‌گرفت.

نماینده مردم اردستان در مجلس خاطرنشان کرد: نصب چمن مصنوعی در روستاها و مناطق مختلف شهرستان اردستان می‌تواند با همکاری مسؤولان آینده شهرستان نیز ادامه‌دار بوده و انجام شود در حال حاضر زیرسازی و آماده‌سازی زمین چمن مصنوعی در روستای نهوج در حال انجام است.

طباطبایی‌نژاد یادآور شد: زمین چمن‌های مصنوعی در شهرهای اردستان، زواره و روستاهای موغار، نیسیان، جنبه، امیران و اسلام‌آباد با پیگیری و از جذب بودجه سفر وزیر وقت ورزش و جوانان به شهرستان، ایجاد شده است.

وی بیان کرد: زمین چمن مصنوعی در کچورستاق، زواره و ظفرقند از طریق وزارت ورزش و چمن هندوآباد و یک مجموعه دیگر چمن زواره نیز از طریق بنیاد مستضعفان و علوی کشور ساخته شده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس تصریح کرد: امیدواریم در تمام روستاهای پرجمعیت و دارای جوان شهرستان که به امور ورزشی علاقمند هستند این مراکز ورزشی ایجاد شده موجبات نشاط و شادابی جوانان را فراهم کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 378570
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار