خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/11 - 12:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسینی:

ساخت محور چهار بانده شدن مینودشت به جنگل گلستان در دستور کار وزارت راه قرار گیرد

نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه در مجلس گفت: اولین دغدغه ای که مردم حوزه انتخابیه دارند چهاربانده شدن محور مینو دشت به جنگل گلستان است و تحت عنوان ردیف گرگان به بجنورد است و این پروژه علی رغم اینکه 20 میلیون مسافر برای زیارت حضرت رضا (ع) تردد می کنند و پیشینانی ورود به استان گلستان است که چهاربانده شدن آن به طول انجامیده است.

سید نجیب حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بخش مشکلات راه های مواصلاتی حوزه انتخابیه گفت: از مشکلات و کمبودهایی که مردم استان گلستان دارند می توان به عدم توسعه زیرساخت ها در منطقه است و راهکار توسعه در یک منطقه پیشرفت زیرساخت های آن اعم از آب، راه، اینترنت، برق و ...  است که اگر مهیا باشند قطعا این مناطقه توسعه یافته خواهند بود و در این شاخص ها نسبتا پایین هستیم.

وی افزود: اولین دغدغه ای که مردم حوزه انتخابیه دارم دارند چهاربانده شدن محور مینو دشت به جنگل گلستان است و تحت عنوان ردیف گرگان به بجنورد است و این پروژه علی رغم اینکه 20 میلیون مسافر برای زیارت حضرت رضا (ع) تردد می کنند و پیشینانی ورود به استان گلستان است که چهاربانده شدن آن به طول انجامیده است.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه در مجلس گفت: این پروژه به چند کیلومتر طول چندین سال طول کشیده است و این موضوع سبب نارضایتی مردم شده است  و انتظار می رود دولت و وزارت راه و شهرسازی توجه ویژه ای به حل این پروژه و دیگر زیرساخت های استان داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: ما می خواهیم شاخص های استانی به نسبت دیگر استان ها پیشرفت داشته باشند و توقع بالاتری نداریم؛ بنابراین یکی از پروژه های مهم همین چهاربانده شدن است که دولت باید چاره اندیشی کند و راه های دیگر حوزه انتخابیه هم هستند و باید اقدامات لازم انجام گیرد و در شهرهای حوزه انتخابیه مشکلاتی در محورهای مواصلاتی است که باید برطرف شوند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380172
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار